Badania w reklamie

Reklama znacząco wpływa na sukces danego produktu. We spółczesnym świecie reklama jest niezbędna i konieczna, by dany produkt zaistniał na rynku. Dlatego właśnie tak popularne staja się dzisiaj szkolenia z zakresu reklamy, zarządzania reklamą czy strategią reklamową. Dzięki szkoleniu możemy dowiedzieć się między innymi jak sprawdzić czy dobrze wydajemy pieniądze na reklamę, czy nie tracimy niepotrzebnie pieniędzy lub czy powinniśmy więcej zainwestować w reklamę. Szkolenie o badaniach w reklamie przeznaczone jest głównie dla pracowników działów reklamy i promocji, osób decyzyjnych, a także kadry kierowniczej. W programie kursu z zarządzania reklamą znajdują się takie tematy jak źródła wiedzy na temat rynku, metody i techniki badań bezpośrednich, badania poziomu świadomości marki, badania poziomu znajomości reklamy, a także różne elementy działań promocyjnych, które należy badać oraz same metody ich badania. Dzięki szkoleniu poznajemy wiele różnorodnych tajników reklamy. W trakcie kursu poruszane są także kwestie pożądanych zachowań marketingowych, badań potencjału marki, badań specjalnych akcji promocyjnych oraz badań akceptacji marki i jej wizerunku.